Jag tar mig an Black Ops - Kapow bara!

Medlem
Jag tar mig an Black Ops - Kapow bara!

Hmpf, det var lite svårt att låta bli att införskaffa det där spelet. #Call of Duty: Black Ops, ni vet. Activision och Treyarchs nya lir med män (vart fasen är kvinnorna?! Jag pluggar till socionom, jämställdhet tack (;)), kapow!).

Till att börja med gick det ganska bra att lira. Jag sprang omkring med min kniv och snabbhetskit och köttade på som bara den. Kniv är roligt, fast inte i Hardcore-läget.

Då är det urbota tråkigt.

Fast sen var det igår även perioder då det var outhärdligt svårt att joina lir, det tog lång tid med vad man än gjorde, men jag är lyckligtvis skonad från datorhaverierna som präglat många andras upplevelser.

Kortfattat är Black Ops det roligaste MP-spelet i serien. Jag sitter och funderar om jag borde spela in lite knivcuttardans ikväll (fast jag har börjat använda hagel nu, Spas-en är ju underbar!).

Pengasystemet är intressant för upplåsning och det känns som om det bara är de första 25-30 nivåerna som präglas av problem att få råd med de vapenuppsättningar man vill ha. Men vem bryr sig sålänge man har en kniv och en tigerrandig hagelbrakare.

Vad mer kan man någonsin begära?

Plus, attackhundar. Tyvärr är jag lite väl offensiv så har inte lyckats använda hundarna ännu, men fick 10-streak fyra nivåer i rad när det som behövs är 11.

Något irriterande. Minst ut sagt.

Synd att jag inte hinner spela idag. Har saker jag borde gjort klart igår som jag således måste göra idag istället. Det kommer gå åt helvete det här, sörrö.

#blogg

Medlem
Jag tar mig an Black Ops - Kapow bara!

Tiden försvann kort och gott. Swoosch


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Tiden är aldrig på ens sida!

1
Skriv svar