Ingen Iphone irriterar för första gången

Medlem
Ingen Iphone irriterar för första gången

Jag gillar inte Iphone direkt. De är bra på allt utom att ringa, och just min telefon används primärt för att ringa. Men nu, när id Softwares "RAGE" har kommit ut är jag lite avis på de som kan spela det.

Sagt och gjort. Nu har jag lurat in en kompis, med ipad, för spelkväll. På hans ipad. Får väl lira lite NHL och COD också för att jämna ut upplevelsen. Under tiden ska jag köra lite mer NFSHP, har låst upp allt som polis nu. Det visade sig vara mkt roligare att vara polis än fartdåre. Det hade jag aldrig kunnat ana.

CODBO är jag också klar med, och spela online är ingen mening - för jag suger så fruktansvärt hårt. Kanske tar någon runda och hoppas på det bästa...

Just nu ser jag också fram mot Donkey Kong. Fick 9,5 av Gameinformer. Samma som Kirbys nya spel. Det verkar också riktigt charmigt. Men nog om det hela. Nu ska jag vänta in min ipad-kompis.

Kul reklam för Ass Creed, har en snubbe som klättrar på skärmen just nu.

#blogg


signatur
Medlem
Ingen Iphone irriterar för första gången

Grafiken i Rage är helt okej och gameplay:et går det med. Har märkt att spelet är inte särskilt långlivat dock, klart man ska nog inte förvänta sig för mycket för 15 spänn.

Överlag skulle jag säga att det inte är värt att tråna över en iPhone bara för Rage... så bra är det inte.

Infinity Blade och Epic's Unreal motor å andra sidan... det kan vara något...

1
Skriv svar