Speltips i slaskväder!

Ambassadör
League of Legends
Speltips i slaskväder!

Nu är det officiellt, den skånska vintern är här!
Jag har aldrig upplevt den tidigare och det är med förakt som jag upplever den nu. Det är bara i slutet av november och jag tvingades igår att cykla i ett par centimeter slask på väg till skolan.
Jag erkänner dock att det är mysigt att vakna upp till en vitklädd utegård med ett tappert barns försök att åka skidor. Den lilla flickan är mer entusiastisk än gubben som bor "hemma" i Småland. Varje år skottar han ihop den lilla mängd snö som har fallit och spårar så att allmänheten ska få tillgång till skidspår. Men inte ens han hade haft en tanke på att ta ut skidorna i detta vädret. All heder åt min granntös.

Jag har ett fullspäckat schema under veckorna och det är med stor förtjusning som jag nu har en helg ledig. Jag har planerat att spela lite för mig själv och behöver nu få råd på någon klassiker jag har missat.

Vilket spel anser ni jag ska spela här näst?
Det får gärna finnas på Steam så jag slipper bege mig hela vägen ner till staden. Helst inget nytt spel heller eftersom jag är student och mina surt förvärvade pengar ska helst räcka ett par dagar till!

#blogg

Medlem
Speltips i slaskväder!

kollade lite på din topp 5 lista. System Shock-serien kanske är nåt för dig att bita (finns ju inte på Steam) annars Star Wars: Dark Forces och Jedi Knight: Dark Forces 2, alla guldspel imo


signatur

no remorse

Ambassadör
League of Legends

Star Wars Dark Forces it is!
Faktiskt ett spel jag missat helt och hållet. Är i precis min pris nivå också ^^

1
Skriv svar