Heavy Rain - äntligen är det dags

Flakmonkey
Heavy Rain - äntligen är det dags

Sitter just nu och väntar på att få börja spela #Heavy Rain och det tar ju sin lilla tid. Först så var det en uppdatering på 1GB som skulle laddas ner och sen ska det ju även installeras. Nu tycker jag det inte är lika stor grej det här med installationer av konsolspel som fixa verkar tycka (personligen tycker jag att de överdriver rätt rejält) men det är ju lite irriterande trots allt när man inte vill något annat än börja spela. Fast kanske är det bara bra att man lär sig att ha lite tålamod?

[ia=23320; large]

Hur som så ska jag iaf få börja spela #Quantic Dreams unika och hyllade äventyr och det ska bli både kul och intressant. Vet faktiskt inte varför jag väntat så pass länge med att ta mig an det, jag köpte ju samlarutgåvan direkt ner det kom ut, men av någon anledning så har det kommit en massa annat ivägen. Nu känns det dock som om det är en närmast perfekt tidpunkt att ta sig an det. Höstmörkret har ju lagt sig över Sverige och det regnar stup i kvarten så förhoppningsvis kan det bidra till en ännu tätare stämning. Det är i varje fall min förhoppning.

Men men, nog om det, nu är ju installationen klar så dags att sugas in i handlingen... wish me luck!

#blogg

Medlem
Heavy Rain - äntligen är det dags

Varning för eventuell depression och abstinens. Jag kunde inte släppa dosan efter att ha börjat spela det och när jag var klar kunde jag inte sova... Redan dagen efter var jag tvungen att plocka upp kontrollen igen för att få ut mer av spelet.

Det här är så mycket mer än ett spel i mina ögon

Skägg.
10 Chambers

Du kunde ju ha vikt papper istället


signatur
Flakmonkey

Jo, upptäckte att det var en guide där sen när det var försent, men men Är ju ett helt fantastiskt spel annars. Gat däm vad man rycks med i handlingen och karaktärerna. Hann inte spela alltför mycket igår, men ser verkligen fram emot att få lira mer

Skägg.
10 Chambers

Sugen på att dra igenom det igen.


signatur
1
Skriv svar