Idonwana!

Medlem
Idonwana!

11:05
Bör äta frukost snart. Rostade mackor med ost och marmelad, och kaffe så att det förslår. Jag ställde klockan på kl 9. Av någon mystisk anledning är klockan 11 när jag vaknar. Måste-sluta-ställa-om-klockan. Jag har ju viktigt plugg-skit att göra.

Livet har känts rätt skojigt de senaste dagarna. Bortsett Fredriks ambitioner att alltid spela som en kvinna i The Sims (du är ingen kvinna, du är ingen kvinna (!)), så har helgen var stressig men frän. Jag klarade Braid. Tyckte att en del nödlösningar var töntiga. Dessutom var historien lite väl poetisk/pretentiös för min smak. Jag gillar blod och fireballs. OBS: Det är inte töntigt.

Men strax ska jag börja plugga. Strax.

23:17
Känner mig färdig för dagen nu. Herrejävlar. Jag har pluggat hela dagen, med paus för middag och Hollywoodfruar. Är det verkligen normalt att i princip läsa igenom 8 st kurslitteraturböcker för två distanskurser á 7,5 poäng? Måste planera varje jäkla dag för att överleva litteraturen. Tyvärr blev det ingen installation av Heroes of Might and Magic idag 3 idag heller. Men en vacker dag ska jag åter igen köpa änglar. Det är ju trots de som slår hårdast.

Eller så attackerar jag med en stor kvantitet av denna kvinna.

[ia=23342; large]

#blogg

Medlem
Idonwana!

Ah, Braid är ett fantastiskt spel!

Medlem
1
Skriv svar