Jag <3 Ann-Katrin

Redaktör
Ponny
Jag <3 Ann-Katrin

Onsdag är onsdag. Onsdag är onsdagsglass och dessutom Bonde söker fru. Kanske har det med min lantliga uppväxt att göra eller också tycker jag om att vältra mig i pinsamheter - men jag tycker det är ett pangprogram.

Stjärnan är givetvis Ann-Katrin och hennes skock med karlar. Veckorna går men de tycks inte komma förbi det där första "uschiamej, vad varmt det är" eller "det smakade riktigt gott med mat nu". Den sociala fobin når alarmerande höjder och gubbarna vågar knappt säga ett ord. Ann-Katrin? Hon verkar mest vilja vara för sig själv. Och nog verkar hon mer och mer lättad för varje gubbe som åker hem.

Det jag gillar med Ann-Katrin är hennes starka integritet. TV4 vill att hon sätter på sig klänning lite oftare, men "det har jag bara vid fester". Dessutom är hon på det klara med att hon inte vill ha någon man som tar hand om henne. Ann-Katrin vill ha en livskamrat som hon kan ha kul ihop med. Om alla hade den filosofin hade världen sett mindre skilsmässor och uppbrott, sanna mina ord.

Om det var en succé att hon sökte till programmet? Ett rungande: JA. Om det var en succé för henne personligen? Not so much.

[ia=23402; large]
Myten, legenden, Ann-Katrin.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar