Medlem
Lucka 6

Innan jag tog del av några typiska rollspel fanns det en klar stjärna på himmelen. Eller kanske inte jätteklar. Lite grumlig och ljummen idag. Knights of Xentar till PC, till min nyinköpta begagnade PC (Pentium 120 kallades det då).

Jag var för ung för all den grova porr spelet presenterade. Som tur är kunde man välja att spela med mindre porr, eller mera porr. Vet inte om jag märkte någon skillnad. Kortfattat var det ett rpg med hentaibilder, med underliga inslag där rödluvan får sin dos av vargen och en slags snövit med mängder av perversa dvärgar. Bortsett från snuskig komik om huvudkaraktärens snopp så var detta, konstigt nog, ändå ett rätt polerat rollspel. Striderna var meningslösa, men världen, dialogerna och historien gav rum för upptäckarglädje. Har hört talas om en 3a (men inte hört talas om en 1a, hur som helst vet jag att detta är en 2a), men vad jag vet är den tyvärr inte översatt från japanska. Shame.

[ia=23645; large]

#blogg

Lucka 6

Teehee!
Sexuell perversion, man måste gilla det


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Översättningen blir väll bara "Oof Oof iff sugoi"!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar