Sol med guldkant

Redaktör
Ponny
Sol med guldkant

Fy tusan vad jag har bråttom hem idag. Golden Sun: Dark Dawn har fallit på min lott att recensera och det känns - jag överdriver inte - tokfint i hjärtat. Dessvärre visade det sig att jag råkade spoliera Simons tänkta julklapp i samma veva. Ack, ack... men jag förväntar mig en lika fin överraskning i dess ställe (I dare you, Simon!).

De två föregångarna var det bästa som hände Game Boy Advance och jag skulle ljuga om jag inte hade samma förväntningar den här gången. Ikväll får jag se om de infrias.

[ia=23662; large]
En stor liten saga - snart i en DS nära dig.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Sol med guldkant

Finns inte ord nog för att beskriva hur avundsjuk jag är på herr Fredrik just nu. Själv måste jag vänta till jul innan (hoppas jag) jag får min chans, att få Golden Sun på Julafton skulle göra hela julen värt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Tro mig - din jul skulle bli alldeles underbart fin. Dundermysig pärla. Slå tomten hårt om det inte ligger under granen.


signatur

En Bamseponny av folket

Kör igenom första Golden Sun igen och finner att grafiken var bättre på de första jämfört med filmerna på det nya. Grafen var mysigare helt enkelt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Där har du en poäng, men faktum är att det visuella fungerar bättre än vad man kan tro. Blev lite skraj när jag såg de första filmerna, men no worries!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar