Lång resa för klippning och god vänskap

Flakmonkey
Lång resa för klippning och god vänskap

Sex veckor har gått sedan jag senast var hos frisör-Elin så därför har jag spenderat kvällen med att ta mig till Nynäshamn, klippa mig där hos nämnda Elin och nu sitter jag på pendeln hem igen. Det är en rätt lång väg att åka för att klippa sig, men det är det värt för att få en klippning man är nöjd med och framförallt för att få träffa en god vän som man annars inte träffar så ofta just beroende på avståndet. Men men, klippt blev jag ju iaf och som vanligt känns det riktigt bra efteråt. Alltid skönt att få bort det mest överdrivna av det stora hår som man trots allt har. Du kan se den remarkabla (nåja) förvandlingen här nedan ^^

[ia=23672; large]

Bor ni i närheten av Nynäshamn och funderar på att klippa er kan jag verkligen rekommendera ett besök hos Elin Johansson på Fredsgatan 1. Finfin kvalitet på både klippning och bra service .)

#blogg

Medlem
Lång resa för klippning och god vänskap

Nu är jag inte från stockholmstrakterna, så därför undrar jag: Hur långt har du rest för att klippa dig?

Flakmonkey

en timme enkel resa med pendeltåg från Centralen

Medlem

Hehe, ja det var en bit. Själv så har jag fruktansvärd resa på hela 15 minuter till min frisör

Amatörer! Själv har jag cirka 2 minuter enkel väg med vagnen för att ta mig till Klippturken på Kortedala torg.

1
Skriv svar