Damn you, Nathan Drake!

Redaktör
Ponny
Damn you, Nathan Drake!

Jag och pocornäventyr tycker mycket om varandra. Därför känns det prima att Uncharted 3: Drake's Deception har avtäckts. Ökenstrapatser, skattjakter, sandstormar - klart som fanken att jag är såld.

Men varför 3D-stöd? Jag kände mig på det klara med att det skulle vara ett fiasko av episka proportioner att investera i en 3D-TV år 2010 - vilket det fortfarande säkerligen är. Problemet är att kombinationen av Uncharted och de tre dimensionerna låter som en mycket lockande tanke. Det troliga scenariot är väl att det hela är ännu en överhypad historia. Och jag vill ju inte investera i en 3D-TV... eller?

[ia=23751; large]
Why, oh why did you have to go 3D?!

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Damn you, Nathan Drake!

Jag läste tidigare en artikel där man testade 3D-läget på bl.a. Black Ops (PS3 versionen) och där var det fps drops efter fps drops - max fps var väl 24.

Visst det går säkert komma runt genom att använda en SPU i Cell processorn till att rendera bilden en andra gång, men får se hur det blir vid release eller uppkommande videos.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Är också jättesugen på att skaffa en 3D-tv, mest pga KZ3 men vet inte om det är värt det. Om 3D utan glassögon nu skulle komma under 2011 för ett sjysst pris väntar jag hellre.

Medlem

Annars finns ju 3D monitorer.


signatur
Redaktör
Ponny

Jo men visst. Det känns ju som att det är värt att vänta en smula.


signatur

En Bamseponny av folket

Skägg.
10 Chambers

Känns som alla first party-lir till PS3 lär ha 3D-stöd framöver, annars skulle Sony skita i egen näve.


signatur
Inaktiv

Skulle vara väldigt kul att spela i 3d men priset är inte värt det och sen att ha på solglasögon hela tiden.

1
Skriv svar