Mitt Magnum Opus

Inaktiv
Mitt Magnum Opus

Det har varit en lång, lång resa. Vad som skulle ha blivit den 25:e juli 2009 har hunnit bli den 14:e december 2010 istället. Den största anledningen är att jag behövt byta redigeringsprogram och börja om från början två gånger (själva filmningen gick mer eller mindre på räls) och när jag sen flyttade till USA i augusti i år så har jag inte haft tid. Förrens nu.

Förhoppningsvis är mer att vänta det närmsta året, jag har mer eller mindre färdiga manus för fjorton idéer, varav två planerade serier. Det gäller bara att hitta ett filmcrew (Adam, snälla?) samt vänta ut vintern.

The not-so-daily Show kommer också att göra comeback när jag är tillbaka i Sverige (6:e januari), även där är det tidsbrist som varit problemet.

Mina damer och herrar, glöm att projektet är ett och halvt år försenat och njut istället av hur musikvideon till "I Wish I Was a Punkrocker (With Flowers in My Hair)" av Sandi Thom borde sett ut.

Punkrocker

Edit: Blockad på Youtube pga. upphovrättsskyddat material. Var kan man ladda upp videor mer än Vimeo och jesper.nu? Hjälp mig sprida min filmsäd över världen

Edit 2: Låt videon buffra färdigt innan ni sätter igång den, verkar som att stop motionen laggar lite annars.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar