Fick napp

Medlem
Fick napp

Kränger godisnappar så att det inte finns någon morgondag. Haribos nappar är asgoda. Precis som paketen säger ”Kids and grown-ups love it so”.

Apropå roliga saker. Såvida jag inte har fel på inlämningsuppgifter har jag nästan avklarat två kurser, bortsett från 2 gigantiska inlämningsuppgifter man gör på egen hand. Det är schysst. No more seminarium. No more groupövnings. Det firar jag med nappar.

Om en vecka är det julafton. Jag ser fram emot det så hiskeligt mycket. Att bara ta det lugnt och göra roligt, att få känna sig lite befogat rastlös. Fram till onsdag ska jag skriva skriva skriva. På torsdag åker vi tåg till Fredriks päron i Bollebygd (Borås) för att fira julafton där på fredag. På lördagen åker vi till Stavershult (Ängelholm) för att fira med mina frukter. Resterande tid är det inte mycket som ska göras. Simma, plugga, fira nyår, leka med vännen Frej osv. Nyår brukar vara rätt underligt också. Vi brukar åka till hemliga ställen i folks garage som säljer fyrverkerier. Där samlas alla som har jeansjackor och cowboyhattar. Det är spännande!

Och eftersom det är fredag idag. Klär jag ut mig till tomte.

[ia=23931; large]

#blogg

1
Skriv svar