Men vart tog sommaren vägen?

Medlem
Men vart tog sommaren vägen?

Efter att ha vänt på flygplatsen, sovit några timmar på hotell nr 4 klivit på ett plan igen, ca 15 timmar försent så började den långa resan hem. Tyvärr så hade besättningen tjänstgjort för länge tack vare förseningen så vi tog en liten de-tour till Litauen. Där blev vi ståendes i drygt 2 timmar. Väl i Kastrup var vi 18 timmar försenade och jäkligt trötta.

Det här kommer bli ett väldigt kort inlägg och tyvärr helt utan bilder eftersom nu laptopen som dog i Thailand är på lagning. För att råda bot på datorproblemen så slog jag därför till på en iMac 27", i7 processor, 2TB HDD och till en början "bara" 4GB RAM. Det ska dock utökas till åtminstonde 8GB så småningom.

Beräknad leverans på det monstret är någon gång nästa vecka. Weee

Tills dess får ni nog inte se några bilder från resan dessvärre buuu

Jag som verkligen var sugen på att visa er vackra Thailand.

#blogg

Medlem
Men vart tog sommaren vägen?

Välkommen hem till vintern iaf!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Dyk bilder??


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Street Fighter IV väntar på dig hemma i Småland!

Medlem

Tack Ellehbg! Det var ett varmt välkomnande

Traveller in time, tyvärr inga bilder från under vattenytan, nästa år får jag önska mig ett undervattenshus till kameran, de är ju scheissedyra

Kära bror, så mycket pisk du ska få!

Medlem

Är alla bilder borta nu då? Eller har du dom på ett minneskort?

Medlem

Bilderna finns på minneskort, åtminstonde dem från efter datorkraschen. Några minneskort är tyvärr på hårddisken enbart men jag hoppas på att efter lite service att den ska fungera smärtfritt igen. I värsta fall lagar jag inte burken utan plockar bara ut hdd:n och kör den i ett externt chassi. Har en jäkla massa grejer på den som jag vill ha tillbaka. Sen har jag ju en Time-Machine HDD som står hemma med allt från tiden innan resan så i absolut värsta fall har jag ju "bara" förlorat ett gäng bilder från de första 3 dagarna på resan. Dock en massa bra då det var bilder från översvämningen... tell you more about it later.

1
Skriv svar