Nummer 56... och 57 minsann!

Redaktör
Ponny
Nummer 56... och 57 minsann!

Om inte något alldeles oförutsett inträffar, så har jag precis klarat av det sista spelet för i år... och längre hann jag inte skriva förrän Simon ringde och hojtade att han minsann just sett slutsekvensen av Kingdom Hearts: Birth By Sleep. I mitt fall hette spelet LittleBigPlanet 2. Recension? Nästa vecka, mina vänner.

Årets sista skälvande dag lägger vi alltså nummer 56 och 57 till årets spelskörd. Många blev det - hur ska vi då lyckas med dubbla dosen under 2011? I mitt fall handlar det om att spela riktat och inte lägga spel vid sidan så fort intresset falnar. Det är rent livsfarligt i mitt fall. Bara i år har jag gett upp spel som Baldur's Gate, Suikoden Tierkreis. Vagrant Story, Tomb Raider: Anniversary, Kingdom Hearts Re:chain of Memories och många, många fler. Fokus, Fredrik. Verkligen.

Men det är trots allt några timmar kvar innan satsningen drar igång, så då passar jag på att njuta av känslan att Fredrik och Simon har sett de bitterljuva orden "The End" hela 57 gånger. Det är ganska häftigt det också.

[ia=24254; large]
De sista äventyren årgång 2010.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv
Nummer 56... och 57 minsann!

det är rätt mycket det. Vet inte riktigt hur många spel jag har klarat ut.

Skägg.
10 Chambers

Grymt! Fast jag skulle kalla det "varvat"!


signatur
Redaktör
Ponny

Knepigt det där. Jag sa att alltid "varvat" förr i världen, men inte nu längre - vet inte varför dock. Nästa år ska jag börja med nåt nytt, typ: "nu har jag dunkar ner ännu ett spel". Jo, det rullade ganska bra på tungan.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar