Battlefield

Medlem
Battlefield

(Bad Company 2)

Ptja, första skillnaden mellan Call of Duty - BO och Battlefield - BC2 som jag tänkte på var att BO hade lite bättre grafik. Och att jag kände igen Mason´s röst. Jag kollade upp det och det var ju Sam Worthington´s röst (Terminator Salvation, Avatar bla).

Men när jag hade kört BC2 ett tag tycker jag nog att det var snäppet roligare än BO.
Varför? Jo, för att det var mer varierat. Man får göra mer.
Och det faktum att man kan skippa videosnuttarna. Man dör ju från och till och då vill man ju inte se samma videos igen.
Kändes lite "skönare" att skjuta i BC2, lite mer... realistiskt om man kan säga så?

Mitt betyg till de två spelen då:
notera då att jag inte spelar denna typ av spel annars.

Call of Duty - Black Ops
4/5 stjärnor
Det som var negativt var alla dessa in-video som man inte alltid kan klicka sig förbi.
Jag drar mig för att spela igen bara för det..

Battlefield - Bad Company 2
4/5
Hade inte lika snygg grafik som Black Ops men var mer varierande och var skönare att skjuta med..
Plus att jag vann en Battlefield Bad Company 2 affish(signerad) är ju alltid kul.

Jag är glad att jag har båda spelen helt enkelt.
Fast favorit skjuta-spelet är Quake 3 Arena fortfarande.
Den är inte så realistisk, man får modda bäst man vill och det är coola karaktärer(Flisk bla) av olika slag - me like.

Det jag ville få sagt var väl att jag är imponerad att spelen höll mig så länge som de gjorde.

#blogg


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

1
Skriv svar