FZ årets spel 2011: Intressant?

Medlem
FZ årets spel 2011: Intressant?

Det slog mig just att 2007,2008 och 2009 års bästa spel enligt FZ, får uppföljare i år! Samtidigt släpps högintressanta spel såsom Uncharted 3, Elder Scrolls V, Mass Effect 3 osv, så 2011 års årets spel-utdelning kommer att vara oerhört spännande att se fram emot.

Vilket spel tror ni kommer att vinna, om man nu ska leka orakel? Själv så tror jag att Uncharted 3 kommer att vara så finputsat och välgjort så att det kommer knipa förstaplatsen, strax före Portal 2.

-----------------------------------------------------------------------

Sen måste jag ta och fråga hur vädret är hos er alla? Snöar det som aldrig förr hos er också, för här har det snöat konstant i 3 dagar nu. Jag börjar bli less på att skotta 4 gånger om dagen, med den alldeles för korta snöskyffeln som verkar vara gjord för personer som är 1.60 cm långa...

#blogg

Medlem
FZ årets spel 2011: Intressant?

Jag tror som du säger, att Uncharted 3 kommer vara så välgjort och detaljerat ända in i vattenpölarna Drakes springer i, att det kommer vinna årets spel i världen. (typ..)

Här snöar det inte alls mycket, det e pisse halt på vägarna dock.. Ingen som orkar salta antagligen.


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Jag föredrar saltfria vägar. Bara man kör lugnt och förståndigt så går det alldeles utmärkt, det är bara synd att 75% av befolkningen tror att det går att köra 100 km/h på vinterväglag utan problem...

Medlem

Här i Helsingborg är det nästan plusgrader, varmt och skönt! Sen så tror jag på Uncharted 3 på PS3, Batman 2 på PC.

Medlem

Ja, Batman ser verkligen bra ut, men frågan är om det räcker i den här tuffa omgivingen...? Bara 361 dagar kvar tills vi får reda på det

1
Skriv svar