Nästa spel?

Medlem
Nästa spel?

Nu är jag inne i en sån där fas där spelen jag äger börjar bli tråkiga. Jag känner inget riktigt sug för att spela igenom något, därför behöver jag lite tips på vad jag ska skaffa. Vet ni något billigt spel som är bra som jag bör införskaffa?
Jag har kollat lite på Just Cause 2 och det verkar roligt, men jag vet inte. Det är ju trots allt ännu ett sandlådespel, och såna har jag i överflöd.

Var så snälla och ge mig lite tips på billiga spel till antingen Ps3, PC eller Wii.

-------------------

Nej, nu ska jag gå och laga till min berömda Chili Con Carne, håll tummarna för att den blir kryddig och god. Lite Fefferoni, chilipulver och cayennepeppar gör nog susen

#blogg

Medlem
Nästa spel?

pepperoni heter det väl? ;D

Medlem

Har du Dragon Age? Annars så rekommenderar jag det varmt.

inK
Medlem

Jag beställde Borderlands igår. Köp det och hjälp mig igenom det.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Fargo, pepperoni är en salami korv, fefferoni är den gröna "chili" saken du får när du köper kebab^

Medlem

Fargo, inte korven, utan chilifrukten som McBeaver skrev

73mpl4R, jag har testat det, men det föll mig inte så mycket i smaken.

Ink, ja Bordelands kanske vore något. Jag får ta och kolla upp det

Medlem

Just Cause 2 är ett spel som alla bör spela, eller åtminstånde provspela. Det är inte någon seriös story (om den är seriös e den patetisk ). Men uppdragen bjuder på några roliga events.
Men precis som du säger så är det ett sandlådespel, och ett otroligt bra sådant. Man kan göra i princip allt man kan tänka med grappling hooken och alla fordon. Det är extremt kul enligt mig och ger många timmars underhållning.

Medlem

Hm. Värm upp inför Dead Space 2 med Dead Space kanske? Det är också ett mycket trevligt spel

Borderlands är jag också för, men det är så mycket roligare om man spelar med någon/några andra.

Medlem

Enslaved kanske? Upptäckte precis själv att det var VÄLDIGt billigt att importera

http://www.amazon.co.uk/Enslaved-Odyssey-West-Xbox-360/dp/B00...

Många andra nyare spel för billigare pengar, om man orkar vänta på den längre frakten.


signatur

Videomupp

Medlem

Tack för tipsen, jag får ta och kolla lite närmare på spelen och sen beställa på Måndag

Medlem

Där ser man. Då har jag lärt mig nåt nytt idag :).

Medlem

Man lär så länge man lever heter det

1
Skriv svar