A winner I am! / Spel #3 avklarat

Medlem
A winner I am! / Spel #3 avklarat

En trevlig nyhet i tentapluggandet var att jag var en av de 26 som vann ett spel i FZs Gamesload-tävling, det tackar vi för! Ligger fortfarande i valet och kvalet om vad jag ska välja, får fundera lite till på det.

I övrigt klarade jag för någon minut sen #Half-Life: Blue Shift som var något av en besvikelse jämfört med #Half-Life: Opposing Force. Inga nya vapenmodeller, inga riktigt maffiga strider... Däremot känns storyn lite mer driven och inte lika linjär även fast det bara är en illusion. Nästa spel blir #Half-Life 2. Nu ska jag varva ner med lite #Football Manager 2011 innan det är dags att samla krafter inför en ny dag fylld av induktionsbevis, komplexa tal och binomialsatsen.

Angående #Football Manager 2011 spelar jag som Blackburn Rovers som jag haft kontroll över i 7-8 säsonger, spelade precis klart 2017/2018 säsongen som jag på förhand sagt skulle bli min sista ifall jag inte tog någon titel. Jag slutade 3a i Premier League, åkte ut i Champions League semifinal mot Barcelona och i FA Cup semifinal mot United. Överlag är jag nöjd med säsongen och tyckte vi var värda åtminstone en titel, så jag väljer nog att fortsätta en säsong till. Känner att det bara saknas 1-2 riktigt bra spelare för att vi ska kunna utmana på riktigt. Blir och syna transfermarknaden med förstoringsglas inför nästa säsong!

#blogg


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
A winner I am! / Spel #3 avklarat

Du kan ju försöka klara av Football Manager....

Medlem

Faktiskt slutat spela, lyckades vinna Premier League säsongen efter, krävdes precis som jag sa bara ytterliggare en spelare, Javier Pastore


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

1
Skriv svar