Dödstyst

Redaktör
Ponny
Dödstyst

Tyst här på bloggen idag, kan man tycka. Det har sin förklaring. Jag har varit i rymden. Hela förmiddagen ägnade jag åt "Deadspejsande" på Dices stiliga kontor. Man skulle kunna tro att jag hade fått nog, men nu var det PC-versionen som kallade. För att göra lite skamlös reklam: "läs allt om'et i PC Gamers fantastiska februarinummer".

Jag blir alltmer sugen på att grotta in mig i spelets multiplayer. Och allra helst vill jag vara en sådan där kräkande nekromorf. Ni vet, de som fortsätter att spy efter att huvudet åkt av? Det är ju också en talang.

[ia=24503; large]
Då skulle du se hans mamma.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Dödstyst

Apropå PC Gamer herr Fredrik, rätta mig om jag har fel, men jag tyckte mig läsa någonstans i din blogg att du aldrig hade spelat Baldurs Gate. Men när du testade Dragon Age II så skrev du att du undrade om det kommer bli den andliga uppföljare till Baldurs Gate vi alla väntat på (eller något i den stilen.) Vad har du att säga till ditt försvar?

Redaktör
Ponny

Jag har spelat igenom hela Baldur's Gate (numero 1) när det släpptes. Började spela det igen i fjol, men där och då blev det oavklarat. Baldur's Gate 2 har jag däremot inte ens testat, precis som jag skrev i det blogginlägget. Men rutin med Baldur's Gate, det har jag - om än bara med ettan.

Och det är mitt försvar.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Det duger, det duger Lycka till med skrivandet i PC Gamer, jag tycker du är en av de bättre recensenterna

Redaktör
Ponny

Grymt å höra. Det värmer skribenthjärtat.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar