Kort och gott

Medlem
Kort och gott

Det är lite mystiskt, jag fick en talong från posten att jag hade paket att hämta. Jag kunde inte dra mig till minnes att jag beställt något, avsändare var Akademibokhandelsgruppen. Skumt tänkte jag, jag har väl inte beställt några böcker?

När jag åker för att hämta paketet så ligger där i en fotobok. Min fru undrade om jag verkligen inte beställt den och jag kunde då jag såg boken direkt säga att nej det hade jag inte. Inte för att boken verkade dålig, tvärtom det var en bok som jag direkt såg skulle falla mig i smaken, men nej jag hade inte själv beställt den.

Jag letade på följesedeln efter vem som stod som beställare men den enda referens jag hittade var vem som packat den från Akademibokhandelns sida. Mystiken tätnade. Vem var denne mystiske beundrare som dessutom kände mig så pass väl att han eller hon valt en bok i min smak och genre?

Boken heter "Berätta i bild - Så tar du bilder som berör". Länk nedan:
[http://www.bokus.com/bok/9789163609596/beratta-i-bild-sa-tar-...]

En riktigt trevlig bok med vackra foton, tekniska beskrivningar förklaringar och tips. Jag läser den i sängen innan jag ska sova och tackar den, vem det nu är, som skickat den! TACK.

#blogg

1
Skriv svar