Handbolls-VM =)

Medlem
Handbolls-VM =)

Javisst. VM i Sverige till på köpet! Härliga tider.
Inte för att jag är någon extrem handbolls-fan, jag skulle nog mer klassa mig som en event-fan eftersom jag sällan ser matcher i någon sport förutom då det är EM, VM eller OS. Det finns säkert dem som sitter och ser gruppspelsmatcher i ur och skur men sån är inte jag.
Tacka vet jag förresten tv4 play, särskilt när min fru vill se på tv under VM!! Extra skönt så klart att ha en 27"-monitor att se det på

Handboll är ju en ganska bekväm sport att se också med sina snabba vändningar, korta perioder och många mål! Tacksamt att sitta och slö-titta på i soffan

I morgon börjar jag mitt utåtriktade arbete på nya jobbet. Utåtriktat arbete är då vi informerar ungdomar i högstadiet eller gymnasiet, antingen på plats hos oss på mottagningen eller ute på skolorna. Spännande och lite nervöst. Men det går säkert bra.
Ungdomarna behöver ju lite information kring vad vi håller på med så att de vågar ta sig dit, särskilt killarna behöver bli lite bättre på att hitta till ungdomsmottagningen. Men det ska jag ändra på genom att vara en grymt trevlig sjuksköterska!

Nu åter till andra halvlek.

#blogg

Medlem
Handbolls-VM =)

Ännu en skön vinst för Sverige!

Handboll... är inte det sånt som folk som inte var bra på fotboll sysslar med?

Medlem

Haha, eller för de som är mogna nog att inte ha sina teaterlektioner på spelplanen

Haha, you got me!

Medlem

Handboll klår ju fotboll i mina ögon många gånger om! Snabbare, tätare och med ganska mycket testosteron
Fotboll är ju typ 2-1 efter 90minuter GÄÄÄÄSP. Dessutom håller jag med dig 73mpl4R, de beter sig som värsta drama-queens där ute på planen men ska ändå vara übermanliga av planen. Nej det går bort.

1
Skriv svar