Fotboll på en spelblogg!

Medlem
Fotboll på en spelblogg!

Eftersom jag insett själv att inte en jävel kommer läsa det här, förutom någon vilsen grabb som klickar på fel rubrik på "nyaste blogginläggen-tjossan" på förstasidan, så kan jag lika gärna använda det här för att avreagera mig själv.

Helt ärligt, som barca-fan så har jag absolut ingenting att ge varken Mourinho eller Ronaldo, även om de inte är tvättäkta maränger så speglar de det äckliga laget från huvudstadens attityd perfekt. Arroganta och diviga.

Ronaldo och Mourinho gick tillsammans ut och körde igång stora psykmaskinen inför el clasico i vintras. Jag vet inte om någon såg, men Barcelona total förnedrade marängerna med 5-0 och det vart åtminstone tyst en liten stund i madrid lägret.
Dock så tycker jag att det som nu händer är kul, Balotelli kastar skit på Ronaldo och Mou, Ronaldo kastar tillbaka på Balotelli och alla pratar om att de borde lära sig lite hyfs. Jag kan inte annat än skratta då fotbollsvärldens tre mest arroganta personer ger sig in i någon sorts uppfostringsdebatt.

Men tillbaka till spelvärlden, jag såg att Cannon Fodder 3, ett spel jag aldrig spelat eller ens hört talas om enbart kommer släppas i Ryssland. Är inte det lite att be om att få spelet nerladdat? Nu vet jag inte om det kan vara så att det är en större förlust för Codemasters att släppa ett spel i hela europa än att låta folk ladda hem det.

Det finns ju anledningar till att jag inte jobbar på EA games eller någon annan stor spelstudio, mina fantasier om lösningar för att göra alla nöjda, så väl pirater som hardcore spelköpare skulle revolutionera spelvärlden och alla vet att när man väl sitter vid makten så är revolution det sista man vill ha!

Artikeln: [http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110119/cannon-fodder-3-sl...]

#blogg


signatur

"Out of order? I show you out of order!" - Al Pacino, Scent of a woman.

Medlem
Fotboll på en spelblogg!

Du har fel i att det här är en spelblogg. Här kan man skiva om allt möjligt. Jag själv har skrivit en hel del om sport t.ex.

Så skriv om det du själv är sugen på.

Medlem

Jajo, det inser ju jag också. Tror det är svårt att ha en blogg som bara täcker ett ämne. Tom dessa rackarns modebloggare verkar ha svårt för det. Rubriken var mer bara, finurlig :]


signatur

"Out of order? I show you out of order!" - Al Pacino, Scent of a woman.

Precis, skriv om allt möjligt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Skriv om sånt vi inte visste om heller, det är alltid skoj. real fick vad de förtjänade, synd att inte Atlético tog dom heller.

Medlem

Jag lovar att jag ska skriva om allt mellan himmel och jord!

Mja, men Atletico har ju inte vunnit mot Real på hur länge som helst. Dock skönt att Almeria knep en poäng. Trots allt så spöade barca dem med 8-0 tidigare i vintras. Men det är alltid kul då Madrid lider.


signatur

"Out of order? I show you out of order!" - Al Pacino, Scent of a woman.

1
Skriv svar