I’m back! (run.for.your.life)

Medlem
I’m back! (run.for.your.life)

Damn, det var längesedan jag hade en kontinuitet i denna blogg. Det är synd att jag tog en paus, men det var det troligen värt. När jag inte har bloggat har jag pluggat sönder mig till leda, och då orkar-man-inte-skriva. Filosofins Historia är avslutad, men väntar dock på tentaresultatet, och hoppas innerligt på G. Dels för att fortsätta få lån, dels för att jag redan har lämnat in kursboken på biblioteket och dels självklart för att jag-pallar-inte-mer. Så! Då var dagens whine avklarat och nu är det bara roliga saker som följer.

Det har säkerligen hänt massor här, men jag kommer bara ihåg hälften. Har firat jul, grattis julen! Har börjat på en svinrolig kurs som heter Concept Art (där jag inte studerar sönder mig, och har roligt t.o.m!), grattis kursen!

Ikväll är jag gräsänkling. Eller fotolergök-ensamhemma som jag säger. Bäst att rigga fällorna när onda korridorskineser planerar att göra inbrott (vi har jätteonda kineser i korridoren, som inte säger HEJ, upptar halva vårt förråd och är allmän otrevliga, och har 213324 människor i sin lägenhet).

Så vad ska jag göra av min lediga kväll? Jag ska snart sova. Insert ledsen glad smiley, (som MSN back in the days alltid kallade sina ikoner för). Ska försöka dra mig upp i ottan, och bör således åtmintone vara i säng klockan 12. Jag som var uppe till klockan 4 i natt och klarade av Heroes 3: Armageddons Blade-expansionen får det svårt att ändra dygnsrytm.

Imorgon vankas det troligen ledighet. Då ska jag fortsätta spela Heroes 3: Shadow of Death, Blue Dragon och Super Meat Boy. O diska. Låter som en skojig dag.

Jo.. by the way. VI HAR SKAFFAT 3D-TV!

[ia=24633; large]

#blogg

I’m back! (run.for.your.life)

Värst vad ni tjötar om gräsänklingar hit och dit så fort den ene av er råkar vara borta en dag eller två. Är ni verkligen så fästa vid varandra? Neaw. Faktiskt ganska gulligt. I kind of like it. Påminner om mitt förhållande till Hampus. <3

Medlem

Haha,kan väl inte påstå att vi är nykära, men jag gillar ordet. Det är liksom skönt att vara gräsänkling emellanåt, bor på 23 kvm + katter, så då behöver man lite fritt hus. Det värsta är att vara vid pentryt, och vara två och göra makaronistuvning, man krockar och tappar allt = blä.

Awh, hampus är pojkvän, vän eller hamster? Jag hade en hamster som hette så en gång, han dog.

Skägg.
10 Chambers

Bodde på 35 kvm med frugan i dryga året. Bara för att det var på Söder.


signatur
Medlem

Usch, för trånga utrymmen. Nej, att bo sådär i stad är inte min grej. Tacka vet jag Bergshamra, här går allt i pensionärers takt.

Välkommen tillbaka. du var saknad ska du veta, var ju tvungen att stå ut med Calle´s bloggar ett tag. Var är min Duke t-shirt mr sundelius, och mitt lovade nyckelband från i höstas.

Trånga utrymmens värde beror på vad vi fyller utrymmet med, 3d tv, cola, chips och gott sällskap är inte fel.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

glömde fråga, hur många avklarade spel är ni uppe i nu?.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tackar, jag känner mig saknad. . Och angående trånga utrymmet, absolut, man ska fylla det med rogivande saker!

Vi är uppe i 6 spel, fast osäkert om Back to the future och the dream machine räknas, eftersom det är i episodformat. Men fler ska det fan bli!

Back to the future och dream machine räknas INTE, tills ni har klarat alla delar av serien och så kört hela spelet, först då, har ni klarat dem.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar