Oblivion genomspelsuppdatering

Medlem
Oblivion genomspelsuppdatering

Jag har nu kommit uppskattningsvis 70% in i spelet av Main questen men inte så långt vad gäller side quests, dock en bit på väg. Hela Mage guild-kedjan är avklarad och det känns bra att svinga en Mage staff eftersom den är så kraftfull om man jämför med mina svärd. Den mycket stora nackdelen är tyvärr att den måste laddas och det kostar pengar som sjutton. Jag vill gärna göra Thief guilden kedjan också. I bästa fall även Arena och Brotherhood. Så här långt har jag spelat 25 timmar och jag känner mig fortfarande som en novis. Dessutom vill jag göra några quests för att få anhängare till slutstriden vilket ska vara bra har jag läst mig till. Med tanke på hur mycket jag dör redan nu så verkar det var en god idé.

Det som har slagit mig är de otroligt usla röstskådespelarna och flera gånger småler jag åt det hela för det blir så absurt dåligt ibland.

Dessutom har jag så svårt att få ihop pengar till reparationer, spell-inköp mm.Jag går runt och tar grejor i universitetet eller Mage husen och säljer till medlemmarna i guilden för kanske 15-25 guld per del. Det blir inte så mycket och det känns lite märkligt att ta en mortel från en medlem som står en meter ifrån och sedan sälja till densamme.

#blogg

Oblivion genomspelsuppdatering

Du måste nog öka typsnittsstorleken, 6 punkter är det ingen som läser...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar