Hemgång imorgon.

Megadelux
Hemgång imorgon.

Imorrn kommer man kliva av och vara ledig 10 dagar.

Jo jag vet att det tjatas lite om det.. Menne... När man är här och jobbar så det enda man har att se fram emot är hemgången. Okej, ibland kan man dra ut ett gäng folk efter man slutat och ta ett par öl uppe i funclub, eller på discot. Men det beror på om man har sovmorgon eller inte, iallafall för min del.

Jag och jobbarpolaren satt och rota igenom min externa hdd och hittade Test Drive Unlimited på den.

Vi var självklart tvungna att provköra lite (han är Dalmas och älskar det mesta med motor) Och påbörjade ett nytt karriärläge. Där vi satt kanske 10-15 minuter var och sen bytte plats bara.. Lite hotseat men .. ändå inte.

Då kom jag fram till att jag måste köpa TDU 2 kommer nu i Feb, det är ju ändå rätt snart.. Måste prova det iallafall.

Appropå prova så köpte jag Sc 2 ungefär en vecka efter det kom ut. Tyvärr gillade jag det INTE alls. Allt multiplayern handlar om är att bygga exakt rätt saker från början på rätt ställe.. Buildorders. Får man dom rätt så vinner man. Riktigt jävla trist spel.

Jag gillar inte spel där man måste följa vissa strategier för att vinna.. Okej om det är en stor och svår boss i ett spel man ska ta ner på ett visst sätt, fine, det gör mig inget alls.

Men när man måste göra precis rätt för att vinna över någon annan som också gör på ett speciellt visst sätt så är det inte längre något spel. Utan vem som är snabbast med musen.

Det första jag ska göra när jag kommer hem imorrnkväll (båten kommer i hamn först 15:30 sen ska jag hem till tjejen i Falun.. via tåg... ) Är att lira på min DK Tank i WoW.

Om nu inte krille eller Jimmy hör av sig och vill lira WW2 Online. WW2online har alltid prio1. :]

Nåja.. nu börjar handen krampa av allt skrivande... SÅ. Hörs om ett par dagar igen. :]

#blogg

Titel

The question is this: is your bonnie over the ocean?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar