Den gubben gick inte!

Medlem
Den gubben gick inte!

Så var VM slut för våra herrar i handbollen. Eller ja inte riktigt, match om tredjeplatsen i morgon. Men drömmen om guld grusades någon gång i början av andra halvlek. Trots en ganska bra upphämtning sista minuterna så räckte det ju inte ända fram.
En förlust mot regerande EM, VM och OS-mästarna med bara 3 mål är ju kanske en av de bättre förlusterna iofs, dock en förlust.

Jag läste någonstans att spelare hade klagat på den tråkiga svenska publiken... Åtminstone i tv såg det ganska livat ut, men jag vet inte hur det var på plats. Den danska publiken är ju känd för att göra liv ifrån sig, vi svenskar är väl i allmänhet lite mer lågmälda. Muttrar argt och knyter handen i fickan då det går dåligt, medan vi skålar glatt och kramas broderligt då vi vinner. Den svenska folksjälen är kanske inte redo för öppna sina innersta känslor i andra sociala sammanhang än hemma i tv-soffan?

Jag tycker vi har varit jäkligt duktiga, både laget i sig men även alla runt ikring. Det har sett väldigt proffsigt och snyggt ut genom hela VM. Tänk att lilla Sverige ändå kan driva igenom och genomföra ett sådant stort evenemang! Bara det är ju fullständigt awesome

I morgon är det söndag vilket de senaste veckorna har inneburit att gå till gymet. Så ska ske även i morgon och vi möter upp svärföräldrarna där kl 12. Skönt att lyfta lite skrot
Sen ska jag även försöka lyfta kameran och kanske ta mig ut... har sagt det länge nu utan att faktiskt ha kommit iväg och gjort något vettigt. Men i morgon, kanske.

Lite roligt är i alla fall att jag bokat in ytterligare ett bröllop nu. Så som det ser ut har jag 3 bokade bröllop i sommar, med start i slutet av Maj. Ytterligare tre personer har hört av sig och visat intresse. Det känns jäkligt kul. Hittills har jag bara blivit bättre och bättre för varje bröllop jag gjort och det känns skönt. Flera har hört av sig och tycker att mina bilder är en massa superlativ, vilket så klart stärker självkänslan rejält och sporrar till att fortsätta utvecklas och göra folk nöjda med min konst.

Väl mött denna lördagkväll. Ta hand om er!

#blogg

1
Skriv svar