Ny förhandsbokning: Killzone 3

Flakmonkey
Ny förhandsbokning: Killzone 3

Sådär då har man förbokat ett till spel. Senast var det ju Team Ico-samlingen och nu är det ännu en Playstation 3-titel nämligen #Killzone 3. Velade lite mellan vilken version jag skulle ta men valet föll till slut på den vanliga samlarutgåvan som bara kostar 100 kr mer standardutgåvan. Då får man ju lite extra innehåll men framförallt steelbook-förpackning vilket jag alltid gillar, man är ju samlare trots allt... Varför det blev att jag bokade just #Killzone 3 när jag normalt sett köper lite äldre billigare spel beror helt enkelt på att jag gillar de första två. Jag gillar stämningen i dem och faktiskt även storyn även om jag vet att den fått mycket skit för att den är rätt basic och följer den vanliga mallen för actionspel. Kan hålla med om det till viss del, men jag gillar Helgast som fiender och även om jag kan uppskatta flummiga berättelser där folk kan tolka in vad f*n som helst (typ Halo) så är det skönt med lite enkelt vi mot dom. Det känns på något sätt mer realistiskt att det är på det sättet.

<script src="http://www.fz.se/filmer/_embed.php?id=6878" type="text/javascript"></script>

Men men, nu är det bara att vänta i ett par veckor innan man kan hämta ut det på Webhallen. Sen blir det att panga både off- och online

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Ny förhandsbokning: Killzone 3

Det jag spelat har varit grymt. Den typen av MP är kanske inte min grej men sp var väldigt lovande!


signatur
Medlem

Ja, hade man en PS3 så...

Flakmonkey

Gillade faktiskt MP i Killzone 2 trots att det normalt är en spelstil som inte passsar mig så tror nog det blir en del i trean också... men det är ju kampanjen jag är ute efter, vill verkligen veta vad som händer härnäst

73mpl4R... jo finns ju en del bra spel till konsolen faktiskt så är helt klart värd ett köp...

1
Skriv svar