Singleplayer - Känslan av att försvinna ut i ett äventyr.

Medlem
Singleplayer - Känslan av att försvinna ut i ett äventyr.

Helt ärligt så var det längesen jag njöt av Singleplayer-läge utav ett spel. Senast jag spelade singleplayer var Call of Duty: Black Ops, det fanns ingen känsla och det kändes allmänt dåligt faktiskt jämfört med föregångaren MW2.

Något jag verkligen spelade klart intensivt utan sömn var Singularity, innan det var nog FEAR och Half-life-spelen som verkligen gav en känsla inom mig som ville utforska världen, mata ner mina motståndare, och bli scared out of shit vissa stunder.

" I need your gun, and your boots! "

Har testat Amnesia och visst, it's scary. But where's my BFG? Vilket spel var er senaste gamergasm?

#blogg


signatur

Life is short , play more

Ambassadör
League of Legends
Singleplayer - Känslan av att försvinna ut i ett äventyr.

Den absolut senaste var Zeno Clash. Ett helt underbart spel där WTF-känslan lever igenom från start till slut. Dessförinnan var det nog Batman Arkham Asylum. Underbart lir. Ett av de bästa singleplayer spelen på väldigt lång tid.
Sen är det Half-life och Deus Ex som är gamla klassiker.

Medlem

Gamergasm?

Dead Space 2
Mass Effect 1-2
Prince Of Persia spelen
Batman: Arkham Asylum


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Bra fråga. Batman: Arkham Asylum får jag nog säga, helt awesome från ingenstans.

Singleplayer > Multiplayer. 4 ever!.

Gamergasms:

PC: Neverwinter Nights 2 ( neeshka, love u ), -::- Mask of the betrayer.
Wii: Rune Factory Frontier.
Xbox: Lost Odyssey, Fallout: NV (hardcore mode!!!)
PS3: Valkyria chronicles, Resistance 2.
PS2: Persona 4, -::- 3 , sly cooper.
GC: Time splitters: future perfect, Tales of symphonia.
DS: Rune Factory 2, DQ IV hand of the heavenly bride, Golden Sun: Dark Dawn.
PSP: Tales of eternia.
Super Nintendo: Donkey Kong Country, Earthbound.

och listan kan gå hur långt som helst.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det var länge sen jag blev riktigt, riktigt imponerad av ett spel, men Starcraft II är nog det köp jag varit mest nöjd med under förra året. Shooters har blivit alldeles för tråkiga, alla följer ju CoD-modellen och det är ytterst sällan dom bjuder på någon utmaning eller några överraskningar.

Skägg.
10 Chambers

Instämmer nog att Arkham Asylum var det senaste riktigt bra singplayeräventyret. Njöt också stort av Bionic Commando.


signatur
Medlem

Mass Effect 1 & 2
Fallout New Vegas
Dragon Age

Flakmonkey

Inte det senaste som släpptes, men det senaste jag spelade och njöt storligen av var #Heavy Rain

Medlem

Måste har varit när jag spelade Red Dead Redemption. Det var knappt att jag kunde slita mig från tv soffan.


signatur

Martin "The Sage"

Medlem

Dragon Age & Demon's Souls

Dragon Age var det bästa på flera år, längesedan man blev så uppslukad. Demon's Souls var en frisk fläkt med massor utav utmaning, ju mer jag spela desto mer besatt blev jag av det ;D

1
Skriv svar