Grattis Green Bay Packers!

Flakmonkey
Grattis Green Bay Packers!

Så var det då slut. Green Bay Packers har vunnit Super Bowl 45 och vilken match det blev. På förhand trodde man att det skulle bli en poängsnål tillställning men i slutändan vann Packers över Steelers med 31-25. Det svängde rejält också med en tidig och stor ledning för Green Bay men där Steelers kom ut som ett helt nytt lag efter den extra långa halvtidspausen (där Black Eyed Peas stod för underhållning - inte världens bästa framträdande i sig, men en bra show med alla dansare) och såg ut att vara rejält på gång. Skillnaden mellan lagen var dock att Steelers offensiv tappade bollen flera gånger vilket ledde till touchdowns för Packers medan de inte fick några såna chanser själva.

Men nej, inte läge för en analys här och nu. Det är läge att sova i några timmar innan det är dags att gå till jobbet - hoppas väl hinna få in en tre st i varje fall. Kommer nog vara rejält seg imorgon men det är verkligen värt och jag har ju faktiskt lyckats använda tiden till att vara lite produktiv. Fick ihop fyra matlådor till slut ^^

#blogg

Medlem
Grattis Green Bay Packers!

var en riktigt bra match måste jag säga, väldigt nöjd med resultatet är jag oxå

sen så var ju pricken över i:t alla reklamer, men här är nog en av favoriterna: http://www.youtube.com/watch?v=akruBHRGddI

Medlem

Hoppas det kommer mer amerikanskfotboll i de mer vanliga kanalerna. Som om det är troligt, då dom inte ens sänder ishockey.... Men man kan ju alltid hoppas, hoppet är ju det sista som överger människan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar