I luv Mr Tinkles

Medlem
I luv Mr Tinkles

Jag har varit död.

Väldigt dramatiskt.

I själva verket har jag satt mitt liv på paus senaste veckan, the biggest pause-knapp known to man. Började med frossa och feber. Slutade med att jag hostade blod. Så idag fick jag bege mig ut i snöstormen för att träffa farbror doktor. Och hon sade att att det var ett virus. Så jag fick bara lite mesig hostmedicin. Men känner mig så pass pigg idag att jag kan sitta vid datorn. Yay for that. Så, en vacker dag tar jag mig an fler speedpaints, troligen rätt snart. För jag har fått hem ritbrädan!!!! *folk rusar in med tårta, clowner och ballonger*.

Jo, jag har väl smittat Fredrik också. Grattis Fredrik! Men, hur ska man få bort allt det där som gör ont i hela kroppen? Dricker vatten, men hjälper knappt. Fuck you vatten.

Ikväll är det fredagsmys. Vilket inkluderar cola, chips, dip. Och jag ska välja film. Jag väljer Hund & Katt 2! Troligen en helt meningslös film, som 1an (come on, enligt skaparna är hundar the good guys, och katter the bad guys). Men jag skrattar högt åt superonda katter med Hitler-ambitioner.

[ia=24952; large]

#blogg

1
Skriv svar