Redaktör
Ponny
Sicko

Följande blogginlägg kan komma att låta lite bittert och "oj-vad-det-är-synd-om-mig"-aktigt. Men det är bara jag som tar ut mina två ömkliga minuter. Sen ska jag vara glad hela kvällen. You have my word.

1. Jag är sjuk, vilket innebär feber, halsont och allt sånt som inte hör ihop med fredagar.
2. Världen är borta. Den har snöat ihjäl, typ.
3. Jag vill springa - men kan inte.
4. I morgon har jag ett litet försenat examensfirande, kommer jag att vara frisk?
5. I helgen ska jag skriva sida upp och sida ner. Kommer jag orka?

Nog! Jag avslutar med en bild som gör mig glad - även om den absolut inte borde. När jag var i Sydkorea såg jag massvis med kemiskt färgade hundar och katter som bara kändes så fel på så många olika plan. Men enligt Simon är den här bilden retuscherad, så jag går på hans linje. "Naaaaw"-faktorn är i alla fall skyhög.

[ia=24955; large]
Är det månne en "piCATchu"?

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Sicko

Kan låta smörigt men i know how you feel.
Jag sitter här med feber, snuva och med icke existerande ork. Detta är högst olämpligt då jag måste skriva en 12 sidor lång hemtenta under denna sjukdom.
Insert Babushka som håller sig för kinderna yttrandes "vojne vojne..."


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

glömde... Naaaaw preiti lettle ketty


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Varför kan man aldrig bli sjuk när det passar? Typ när man är död och ligger sex fot under jord? Fånigt det där.
Du har mina djupaste sympatier. We will prevail!


signatur

En Bamseponny av folket

Bless you.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar