Redaktör
Ponny
Go'natt!

Natti natti! ... Är kanske inte någonting man brukar säga klockan 19.00. Men jag ska masa mig upp okristligt tidigt i morgon, strax efter 3. Usch. Till råga på allt har förkylningsmonstret mig i fast grepp. Dubbelusch.

Så, jo, läget är lite gnälligt. Idag och igår kväll har jag inte orkat med särskilt mycket. Lite dumt, då jag hade tänkt att ta igen en del skrivande. Men det går fler tåg... och i morgon går det ett plan till Frankfurt och Crysis 2. Så jag gör bäst i att nana kudde nu.

Tills vi ses igen kommer här en rolig bild som gör mig glad. I'm such an actor comedian.

[ia=25000; large]
Söt till vänster, allvarligt störd till höger. Typ.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Go'natt!

God natt Fredrik, sov så sött.
Glöm inte att ställa klockan, och att tömma papperskorgen, vi vill inte ha några muterade snor monster ska äta passet under natten. lite natt musik.
"the candy colored clown the call the sandman, tiptoes to my room every night, just a sprinkle stardust and he wisper, go to slee,p everything is all right.
I close my eyes, and i drift away, into the magic night, i surley sway. a silent prayer, like dreamers do, then i fall asleep and dream, my dreams of you.

(ja jag såg just Blue velvet av david lynch, och jag spelade Alan wake för bara några min sedan).


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar