Redaktionen goes Fight Club!

Redaktör
Redaktionen goes Fight Club!

[ia=25026; large]

I brevlådan: recensionsexemplar av #Fight Night Champion. Det betyder svordomar, mobbning och hat på redaktionen. Förra gången det begav sig fick jag dålig utdelning för min taktiska finess, button-masharna slog min guard till flisor. Exempelvis chefens tioårige son med vän, de gick loss på handkontrollen med en dödsmetalltrummis frenesi, och min ära kröp blödande ut ur rummet.

Men den här gången är det annorlunda! EA lovar att knapphamrande ska vara fruktlöst, och jag räknar kallt med att min taktiska överlägsenhet äntligen belönas fullt ut. Det enda som oroar är att man tycker sig ha hört dessa utfästelser förr...

#blogg


signatur
Redaktionen goes Fight Club!

Glöm inte tandskydded, let's roll!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har lirat demo't och det har väl inte varit jätteimponerande. Spelat har hackat till ett par gånger. Men lite bättre än 4:an då. Kameran är mycket bättre. Ska bli kul att läsa recensionen sen! U lucky bastards! haha ;D

Skägg.
10 Chambers

Jag ska spöa dig som en tioåring!


signatur
Redaktör

Come get some!


signatur

Jag står i hörnet med liten nurse cap på huvudet och med förbands lådan redo att ingripa.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör

Hörde du det, Calle?


signatur
1
Skriv svar