Sakta men... Osäkert?

Medlem
Sakta men... Osäkert?

#Alan Wake går ganska långsamt framåt. Visst, jag gillar spelet väldigt mycket, men jag klarar egentligen bara av att spela det relativt korta stunder. Det är påfrestande, har alltid haft svårt för ruggiga spel och det får jag allt erkänna att jag tycker att #Alan Wake är. Allt är som hämtat ur en Stephen King-bok (liknelsen är rätt lätt att se, referenser till honom är ständigt återkommande).

Vid sidan av har jag börjat beta av Halo-serien, som jag aldrig riktigt fastnat för om jag ska vara helt ärlig. Jag spelar just nu #Halo på PC för att senare ta mig an de senare upplagorna på min krysslåda. Har väl tagit mig igenom drygt halva spelet än så länge och jag inser nu att jag gillar det mer än jag mindes det. Dessvärre verkar någon slags bugg göra att spelet hänger sig på laddnings-skärmen, något jag får försöka lösa på något sett.

Annars försöker jag blicka framåt till den drös av spel jag har att ta mig igenom. Gamla favoriter som #Neverwinter Nights, #Legend of Zelda: Ocarina of Time, #Knights of the Old Republic och #Baldur's Gate 2: Shadows of Amn bara för att nämna ett fåtal. Redan ångest vilket jag ska välja härnäst...

Folk som är allergiska mot World of Warcraft-termer kan sluta läsa här.
Spelar som bekant även #World of Warcraft som naturligtvis stjäl en del av ens vakna tid. Dessutom nyligen gått med i en ganska hårt satsande guild, "Abstract". Var häromkvällen med i min första trial-raid som gick förvånansvärt bra för att inte ha raidat sen jag var main tank i Zul'Gurub för sisådär 3 år sedan. Även om jag inte riktigt hänger med rent DPS-mässigt (spelar Unholy DK) verkade dom tycka det gick bra och bad mig skaffa lite bättre gear och tweaka en del saker för att optimera min DPS.

#blogg


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

1
Skriv svar