Arla <3 Gamers

Medlem
Arla <3 Gamers

Hällde som vanligt upp min morgonyoghurt och tittade med minsta möjliga intresse på baksidan av paketet, en vana som ligger kvar sen man var liten och brukade läsa på mjölkpaketen om dinosaurier och planeten pluto. Jag skulle precis slänga mitt nytömda yoghurtpaket när jag tog en extra titt på baksidan och fick se titeln "Levla* Lätt".

Till min förvåning har Arla gjort en liten faktaruta om olika spelrekord och informerar om vikten med att äta frukost för att kunna prestera bättre, ett problem som alltid har varit stort för gamers, främst yngre spelare. Jag tycker Arla visar på en överraskande bra förståelse för dagens ungdomskultur och förkastar inte hela idén med att barn spelar tv-spel, utan går medvind och försöker istället tänka på barnens välmående.

Tummen upp för Arla!

#blogg

Medlem
Arla <3 Gamers

Det här gillas!

Medlem

Arla hade ju ett eget PC-spel som man gav ut för några år sedan. Myulk eller något sånt hette det och var riktigt bra med olika nyanser i själva spelandet. Från början lite detektivarbete men senare mer strategi och skapande då gården skulle rustas upp och pengarna skulle räcka.

Antikvitet

Riktigt fint. Hade varit perfa, om de skrivit rätt på "dator- och tv-spel", alternativt kallat det för "dataspel".


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar