Yakuza 4 - 終わり

Flakmonkey
Yakuza 4 - 終わり

Det var på håret men jag lyckades till slut med mitt mål att ta mig igenom hela #Yakuza 4 innan helgen var över så att jag kan skriva recensionen nu i veckan. Därför hade jag inte tänkt skriva särskilt mycket om vad jag tycker om spelet här men jag kan ju i varje fall konstatera att om du gillade trean så kommer du med största sannolikhet gilla fyran också. Den största skillnaden ligger i hur handlingen förs framåt eftersom det nu är fyra huvudpersoner och inte bara Kaz som det varit tidigare vilket åtminstone jag verkligen gillade... Men men, nog om det den som vill veta mer får helt enkelt läsa recension som om jag inte är helt fel ute får publiceras först 11 mars.

[ia=25152; large]

Förresten så kan jag ju bara nämna en annan sak som är lite kul. Enligt statistiken i spelet så tog det mig drygt 20 timmar att nå eftertexten, men då har jag ändå bara lyckats komma upp i ynkliga 5,84% i "Completion Total"... stort spel helt enkelt

#blogg

Medlem
Yakuza 4 - 最後に

Yakuza 4 var verkligen en härlig upplevelse. Även om jag gillade att man fick spela som fyra karaktärer, så blev jag lite besviken på hur lite tid man faktiskt spenderade som Kiryu. Dock var alla karaktärer härliga och roliga att spela som, även om Saejima kunde kännas lite klumpig ibland. Ska bli kul att få sätta tänderna i den västerländska versionen, då min japanska inte direkt är på topp. Ska också bli kul att ta sig an Yakuza: Of The End som borde åka ner i brevlådan i slutet på nästa månad.

Medlem

Jippieee, jag gillar Yakuza 3, så det blir nog ett Yakuza 4 för mig då

Flakmonkey
Skrivet av ThomasT:

Yakuza 4 var verkligen en härlig upplevelse. Även om jag gillade att man fick spela som fyra karaktärer, så blev jag lite besviken på hur lite tid man faktiskt spenderade som Kiryu.

Håller med där... Kiryu är ju kungen, men samtidigt så förstår man ju om utvecklarna lägger mer krut på de nya figurerna och deras historier.. man vet ju trots allt rätt mycket om Kiryu redan

Skrivet av Havocado:

Jippieee, jag gillar Yakuza 3, så det blir nog ett Yakuza 4 för mig då

Har svårt att se att du skulle bli besviken faktiskt

1
Skriv svar