Brave New World

Redaktör
Ponny
Brave New World

Jag har sett det sista avsnittet av Heroes, en serie som är bra mycket bättre än ryktet säger. Trots stundtals infantilt manusarbete och en del lösa trådar har det funnits rafflande spänning, starka karaktärer och hela tiden ett sug efter att se mer. Kom igen; det är coolt med superhjältar!

Att serien slutar
med en käftsmäll i form av ett "to be continued" och en mäkta intressant början på en femte säsong gör inte saken bättre. Jag vill ha mer. Titeln "Brave New World" känns som något som skulle kunna bli hur bra som helst. Jag ville se hjältarna (akta er, nu kommer en liten spoiler) komma ut ur hjältegarderoben. Och framför allt ville jag ha ett avslut.

[ia=25342; large]
Tack för alla hjälteinsatser.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Brave New World

Visst vill vi ha mer! Önskar också att det kunde komma lite fler kvalitets program från det stora vidundret till väst, Kanske visa "Whose line is it anyway" från början på fredagkvällar, Drew Carey, Ryan och Colin.

det skulle göra hela min helg!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Dramatiska settings så som heores är intressant
Jag har mer eller mindre glömt heroes och är väl inet så sugen på att sätta mig in i det igen.

Heroes är ju en alternativ värld, Det är baserat på verkligheten men med en tvist,
Samma med walking dead, som jag har en del förväntningar på.
eller varför inte brittiska survivors som också är en rätt intressant serie, vet inte om den har blivit avslutad, men den var bra.

Redaktör
Ponny

Sen kan jag tycka att oavslutade serier har någon speciell feeling. Den lever vidare i ens inre på ett sätt som avslutade inte gör, man skapar själv någon slags alternativ fortsättning. Spännande på sitt sätt.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar