En etta för fyra

Redaktör
Ponny
En etta för fyra

Att vara två kissekatter och två människor på 23 kvadrat är ibland... intressant. Så pass intressant att de fyrfotade hårtussarna ibland får åka på semester till mina föräldrar. Som när vår skokartong till lägenhet värms upp till 40 grader om sommaren (AAAARGH... helt enkelt) eller när Henning får spel på sin kattmat och drar ut den över hela golvet. Kort sagt; ibland behöver vi tid ifrån varandra.

Men nu längtar jag efter dumma (men ack så mysiga) Henning och tjocka (och ack så bittra) Hoppi. Jag har aldrig träffat på två katter med så mycket personlighet. På fredag sätter jag mig på tåget och hämtar hem dom från landet. Honeymoon is over. Som jag längtar!

Men, åh, fasen vad jag också längtar efter en större lägenhet. Då skulle vi slippa dom här semesterfasonerna - men i vår populära huvfudstad är det lättare sagt än gjort. Nåja, den tiden kommer också. Här är förresten ett foto på allra första gången jag träffade radarparet:

[ia=25372; large]
Säg: AWWW!

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

En etta för fyra

AWWW!
vill kjama å gossa.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWW!
<3

1
Skriv svar