Redaktör
Ponny
Istider

Stor dag. Jag sprang 7km för första gången sedan comebacken. Hal dag. Isgatan är absurd i motionsspåret. Ond dag. Det gör lite ont i benen med kombination hård is och tung kropp. Hunddag. Ni vet det där kopplet, hundägare? Använd det!

[ia=25415; large]
Is? Inte så "easy". Höhö.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Titel

får jag tillägga: Använd hundpåsar när ni går ut med hunden i trafikerade områden, att ta sig till tunnelbanan har blivit till en lek av "Hoppa hage".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha, folk verkar tro att det är OK att inte plocka upp skiten för att det ligger snö på marken. Inte OK att väja undan för skit varannat steg ;P

Medlem

Hehe, det är som sagt minst sagt hemskt när man går på hundtrafikerade gator... Det gör dessutom att man känner folks blickar på en när man själv går ut med hunden och hunden sätter sig för att skita... Själv plockar jag dock alltid upp efter hunden såklart

Medlem

När jag går ut och skiter på gatan så har jag också alltid en påse med mig och plockar upp efter mig, ICAs påsar fungerar bäst med använder nettos i värsta fall.
- -
Reagerade på en lite hög hundskit idag när man gick hemifrån, låg fint placerad på en snö hög. trevligt

Redaktör
Ponny

Bajs kan jag hoppa över, men det är svårare med fem meter höga hundar (OBS: kan vara överdrivet)


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar