God morgon och välkommen

Medlem
God morgon och välkommen

Nu drar konferensen igång och det är med pompa och ståt! Eller i alla fall med folkmusik och knätofsar.
En mjukstart med välkomsttal av kommunalrådet och en presentation av alla de som varit med och anordnat hela konferensen.
Det är en kul blandning av "medicinare" och själavårdare i form av Fjällkyrkans morskor, sjuksköterskor och diakoner. Om jag förstått det rätt så driver de sin ungdomsmottagning i en kyrka! Coolt.

Vi befinner oss som tidigare sagt i Sälen och mer exakt Lindvallen. Lokalen, Experium, är en enorm träbyggnad med låg tröskel och högt i tak. Alla verkar pigga gårdagkvällen till trots. Jag syftar inte på ölen till maten utan den enormt långa bussresan som många gjorde under dagen.

Jag kommer löpande följa upp med inlägg om innehållet och som jag redan sagt får ni tyvärr vänta på bilderna tills dess att jag är hemma igen. Vi hörs om en stund.

#blogg

Medlem
God morgon och välkommen

Lycka till! Hoppas ni får göra någonting kul också och inte bara jobba!

Medlem

Det blir skoteråkning/isskulptering/snowboardåkning och mat i eftermiddag så det blir långt ifrån bara jobb.

Medlem

Ohh, Lindvallen är trevligt! Hur är det med snön där uppe, ska dit nu till påsken.

Lycka till iaf!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Tyvärr väldigt blött och slaskigt. Men det kom lite snö igår, tyvärr regnade det och kraftigt i samband med det så det gick nog plus minus noll. Men alla backar öppna vad jag vet.

1
Skriv svar