Medlem
MC 1

I eftermiddag är det så dags för första mc-lektionen på körskolan. Lite pirrigt och nervöst men framförallt jäkligt spännande! Jag har sett fram mot det här så länge nu och det ska bli intressant att höra hur många lektioner han tror att jag kommer behöva. Förhoppningen är ju att jag ska klara mig på 5st dubbellektioner men det vet man ju aldrig, det kanske går helt åt skogen och jag kör 10st dubbla istället. Men jag hoppas och tror att det ska gå snabbare än så... 5 får räcka!

Tio i fem drar det igång och sen 80 svettiga minuter efter det. Motorcyklarna de kör på är BMW F 800R. Den ser kvick ut där den står i garaget så det kan bli väldigt spännande att sätta sig på och köra den. Jonas min lärare ska vara superduktig så jag tror nog att det kommer gå bra. Jag har ingen aning om vad vi ska göra idag på första lektionen, det blir lite överraskning. Men jag gissar att vi kommer köra lugnt för att han ska se lite vad jag går för. Lägga ribban liksom.

Wish me luck!

#blogg

Medlem
MC 1

Härligt! Jag är inte avundsjuk på dig överhuvudtaget


signatur
Medlem

hehe... övningskörningen är inget att vara avundsjuk över... körkortet sen Det blir en annan femma!

Medlem

Jo var ju det jag menade, fast övningskörningen också
Skulle vilja ta kort också, men när man är arbetslös så kan man ju inte unna sig nå extra.

Läste om dig i Aftonbladet idag också
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article12901836....


signatur
Medlem

Haha... ja den som vill ha lite extra koll på mig kan ju springa iväg och köpa/läsa aftonbladet... mittuppslag och allt

1
Skriv svar