Se bilder från L.A. Noire

Robot
Medlem
Se bilder från L.A. Noire

De ser jag fram emot. Det kommer bli så jävla underbart som allt annat Rockstar släpper

Medlem

Mafia-kopia möjligtvis? Intressant. Som vanligt ingen PC-release. *suck*
Jag håller inte med dig Mahone. Rockstar är djävulens emissarie.

Medlem

wow, gta 4/red dead redemption i 40-talsmiljö? GIVE ME!

Medlem

@wiki:

Jag hoppas och tror nog inte att det blir ett GTA eller Mafia om det är tänkt att vara ett deckaräventyr. Faktum är att jag tror ett deckaräventyr kan må bra utav lite linjäritet, även om jag misstänker att det kan bli ett "open world"-spel, men man vet aldrig då det är en, för Rockstar, ny utvecklare som gör spelet.

Problemet med openworld i ett storydrivet spelet är att storyns intensitet oftast sjunker eller glöms bort när man har andra sidouppdrag att göra. Detta fungerar dock fantastiskt i Red Dead och GTA men jag personligen önskar att L.A. Noire inte har samma upplägg, dags för något nytt IMO.

Medlem

Blir säkert kul, gillar dessa spel Red Dead Redemption var riktigt bra.

På samma gång blir jag lite trött på Rockstar, samma spel om och om igen bara i olika miljöer och tidsepoker.

När de är så dryga och pretentiösa som de är, så tycker man att de kanske borde
göra någonting nytt någon gång?:)

Visst är spelen bra och säljer som smör, fast de är ju egentligen bara klon på klon.

Red dead är ju Gta4 på häst liksom!

Bra spel dock!

Medlem

Folk här verkar ha dålig koll på vad det är för typ av spel. Det är då absolut inte en kopia av Mafia (det enda de delar är väl utgivare och tidsperiod, typ) och inte heller riktigt samma stuk som GTA och RDR (som jag dock älskar och de är de enda som kan göra ordentliga spel i den genren, känns knappast som att den är mättad jämfört med de andra flesta genrer heller). Läs lite här: [http://www.edge-online.com/magazine/open-world-confidential-l...]

Och jo, Rockstar är ta mig fan med god marginal de bästa utvecklarna.

Medlem

*suck* ingen pc


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Utvecklarna är Team Bondi. En studio som, vad jag vet, inte har bevisat att dom kan utveckla bra spel ännu. Men jag har sjukt höga förväntningar på detta spel, mest pga att jag blöder Film Noir.

Medlem
Skrivet av Perequin:

Utvecklarna är Team Bondi. En studio som, vad jag vet, inte har bevisat att dom kan utveckla bra spel ännu. Men jag har sjukt höga förväntningar på detta spel, mest pga att jag blöder Film Noir.

Ptja..det är första spelet de utvecklar så det är klart att de inte bevisat någonting hittills.

Medlem
Skrivet av Dusser:

Folk här verkar ha dålig koll på vad det är för typ av spel. Det är då absolut inte en kopia av Mafia (det enda de delar är väl utgivare och tidsperiod, typ) och inte heller riktigt samma stuk som GTA och RDR (som jag dock älskar och de är de enda som kan göra ordentliga spel i den genren, känns knappast som att den är mättad jämfört med de andra flesta genrer heller). Läs lite här: [http://www.edge-online.com/magazine/open-world-confidential-l...]

Och jo, Rockstar är ta mig fan med god marginal de bästa utvecklarna.

Nu är Rockstar inte utvecklarna men för att kommentera det du skrev: Har du spelat GTA4 på PC? Dra en googlesökning så ser du redan där att det kunde göras oändligt mycket bättre.

Jag är väldigt partisk mot PC-gaming kan jag tillägga, därför irriterar det där mig ännu mer. Dessutom - En utvecklare som inte utvecklar för PC är inte en utvecklare i mina ögon.

Medlem
Skrivet av Leedow:
Skrivet av Dusser:

Folk här verkar ha dålig koll på vad det är för typ av spel. Det är då absolut inte en kopia av Mafia (det enda de delar är väl utgivare och tidsperiod, typ) och inte heller riktigt samma stuk som GTA och RDR (som jag dock älskar och de är de enda som kan göra ordentliga spel i den genren, känns knappast som att den är mättad jämfört med de andra flesta genrer heller). Läs lite här: [http://www.edge-online.com/magazine/open-world-confidential-l...]

Och jo, Rockstar är ta mig fan med god marginal de bästa utvecklarna.

Nu är Rockstar inte utvecklarna men för att kommentera det du skrev: Har du spelat GTA4 på PC? Dra en googlesökning så ser du redan där att det kunde göras oändligt mycket bättre.

Jag är väldigt partisk mot PC-gaming kan jag tillägga, därför irriterar det där mig ännu mer. Dessutom - En utvecklare som inte utvecklar för PC är inte en utvecklare i mina ögon.

pc e död


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Dusser:
Skrivet av Perequin:

Utvecklarna är Team Bondi. En studio som, vad jag vet, inte har bevisat att dom kan utveckla bra spel ännu. Men jag har sjukt höga förväntningar på detta spel, mest pga att jag blöder Film Noir.

Ptja..det är första spelet de utvecklar så det är klart att de inte bevisat någonting hittills.

Nej precis. Därför kanske man inte ska påstå att allt som har Rockstars namn på sig blir huuuuur bra som helst.

Medlem
Skrivet av Perequin:
Skrivet av Dusser:
Skrivet av Perequin:

Utvecklarna är Team Bondi. En studio som, vad jag vet, inte har bevisat att dom kan utveckla bra spel ännu. Men jag har sjukt höga förväntningar på detta spel, mest pga att jag blöder Film Noir.

Ptja..det är första spelet de utvecklar så det är klart att de inte bevisat någonting hittills.

Nej precis. Därför kanske man inte ska påstå att allt som har Rockstars namn på sig blir huuuuur bra som helst.

Sant, men i mina ögon är det väl som så att om det är något namn på spelförpackningen som garanterar kvalitet så är det Rockstar.

De verkar ha många bra idéer på gång just nu.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Hm.. verkar intressant. Jag litar fullständigt på att Rockstar kommer att göra det bästa av det, särskilt efter deras alldeles underbara Red Dead!

L.A. Confidential II


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Om de inte släpper till PC så är dom failers.. -.-

Medlem

Allt som Rockstar gör blir ju guld, jag litar fullständigt på dom!
Såklart att detta blir en fullträff också!

Medlem

Folk hyllar Rockstar som de bästa utvecklarna, men samtidigt har de inte gjort ett enda tekniskt godkänt spel till PS3. Bästa utvecklarna? Nä inte på långa vägar.

Ni har inte läst om deras anställdas arbetsvillkor heller antar jag.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Leedow:
Skrivet av Dusser:

Folk här verkar ha dålig koll på vad det är för typ av spel. Det är då absolut inte en kopia av Mafia (det enda de delar är väl utgivare och tidsperiod, typ) och inte heller riktigt samma stuk som GTA och RDR (som jag dock älskar och de är de enda som kan göra ordentliga spel i den genren, känns knappast som att den är mättad jämfört med de andra flesta genrer heller). Läs lite här: [http://www.edge-online.com/magazine/open-world-confidential-l...]

Och jo, Rockstar är ta mig fan med god marginal de bästa utvecklarna.

Nu är Rockstar inte utvecklarna men för att kommentera det du skrev: Har du spelat GTA4 på PC? Dra en googlesökning så ser du redan där att det kunde göras oändligt mycket bättre.

Jag är väldigt partisk mot PC-gaming kan jag tillägga, därför irriterar det där mig ännu mer. Dessutom - En utvecklare som inte utvecklar för PC är inte en utvecklare i mina ögon.

pc e död

PC is dead - Long live casual gaming!

...eller?

1
Skriv svar