Den resande cirkusen

Medlem
Den resande cirkusen

Pheuw. Nu börjar saker och ting lägga sig lite grann. Min ansökan till Nackademins utbildning Digital Graphics kom in för ett bra tag sedan, nyligen passerades sista ansökningsdatumet. Kanske relevant att först nu presentera arbetsproverna. En 2d-målning och en 3d-målning. 2d kändes helt okej programmässigt (Photoshop är bra). 3d gjorde att jag var på bristninggränsen varje dag (program Maya). Men förhoppningsvis har jag lärt mig lite 3d de senaste månaderna. Hoppas på det bästa.

”Max och den resande cirkusen”
[ia=26738; large]

”FOTOLERGÖKSATTACK” (okej, jag kom på titeln nu)
[ia=26739; large]

#blogg

Medlem
Den resande cirkusen

Hur kan de förvänta sig att man bara råkar ha råd med både Maya och Photoshop till att göra en ansökan? Det är ju helt sjukt!

Klart man har 25kKr liggande till övers?

Medlem

Nae, det är helt sjukt egentligen. Som tur är går jag själv en kurs just nu på Gotland, där man får själva studentversionerna. Vilket är rätt soft för att lära sig. De har alla funktioner, bortsett från att man inte får använda programmet i kommersiellt syfte.

Medlem

Finns det inte trial på båda photoshop och Maya? Isåfall blir det ju lite lättare.

Medlem

Grymt snygga bilder som vanligt. Speciellt den första. Den skulle lika gärna kunna vara en filmposter till någon skum Stephen King-film

Medlem

Haha, tack fargo, "DET" kanske? ;). Var livrädd för filmen när jag var liten, troligen där min clownskräck började.

1
Skriv svar