Diverse spel på gång.

Medlem
Diverse spel på gång.

Nu har jag snart tagit mig igenom Portal 2. Tycker nog mest att det är en rak fortsättning på ettan. Inget att att hurra högt om och definitivt inte värt 500-600 pix om jag hade lagt ut det. Bra visst, men inget så där extra. Har lite tröttnat på att fortsätta faktiskt. Det blir ju lite tjatigt.

Har mer dragits till Borderlands som jag spelat som en tok istället. Den där GOTYn har legat länge i lådan utan att jag rört den. Jag var aldrig intresserad av Borderlands när det släpptes men det är ju ritktigt, riktigt roligt. Lite som ett action Fall Out. Yeay! Började på en av expansionerna men jag har visst spelat det lite FÖR mycket för det vill sig inte riktigt att jag vill fortsätta.

Istället började jag spela Dirt 3. Tvåan var ju enormt bra så detta ska bli en fröjd. Har inte hunnit spela mer än två banor och det ser bra ut. En Finlandsbana är lite roligt måste jag säga. Är spelet svårare än tvåan? Får den känslan. Ja just det, ni kan ju inte prova... spelet är ju inte släppt än.

Och så kom ju New Vegas expansionen, Honest hearts häromdagen. Den har jag så klart laddat ner, inte gratis som förra av någon anledning var, tyvärr. Känns helt okej så här långt, men det kan vara samma sak där som med Borderlands, jag har spelat originalet för mycket, så att jag har väl tröttnat på konceptet. Det är lite tråkigt med andra ord. Ska spela vidare och klart det i alla fall.

Började kort med The Witcher 2 också. Samma sak där ettan var grym. Speciellt efter patchning så att man faktiskt orkade med laddtiderna. Har inte riktigt kommit igång ännu, men det verkar svårt, svårt. Får jag för många gubbar på sig samtidigt då dör jag hela tiden. Sådant får mig att tröttna fort. Dessutom, får jag känslan att recensenterna ger lite extra i betyg för att de inte gav ettan det betyg det förtjänade. Mhm, så är det. Fokuset i recensioneran låg på sexet, man vill leka moralist och hittade ett jättebra spel att proklamera detta på. Tramsigt.

PSN... ja det har jag fortfarande inte fått igång. Server oflline eller något sådant. Men vad gör det, den använder ju bara barnen till Signstar eller var det nu heter.

I helgen då... måla staket eller spela... Svåra val i livet. ;).

#blogg

1
Skriv svar