Klara in da house

Redaktör
Ponny
Klara in da house

Nu blir det återigen en sådan där "titta, vilken sött kisse"-blogg. Men, jo, nu är Klara-Klösa-Maja här. Hon piper och skriker när jag lämnar rummet. Och sover när jag är här. Fast hon är samtidigt söt som en busslast med smågodis. Det riktiga eldprovet kommer nästa vecka när Henning och Hoppi får träffa sin adoptivunge/syster/gängmedlem. Krig? Vi får se. Känns inte alls dumt att jag snart flyr till andra sidan jordklotet.

Typiskt nog är jag gräsänkling just den här veckan (tack för det, Simon) så jag får dra det tunga lilla lasset med Klaras uppfostran själv. Men i helgen får jag förstärkning och i början av nästa vecka flyttar vi. Herregud.

[ia=26879; large]
"Ich bin süt."

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Klara in da house

Hälsa.


signatur

Åh! pötti-nöt kisse tass.
Kurrar när magen blir kliad?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Hon hälsar så hjärtligt tillbaka!
Det räcker att man är i samma rum för att hon ska kurra i 180 decibel.


signatur

En Bamseponny av folket

180!?, då vet man i alla fall vart katten befinner sig, hon är så söt på bilden, det tåldes att säga igen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör

Hon är galet söt <3


signatur
Redaktör
Ponny

Monstermysig också!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar