Inte många dagar kvar

Medlem
Inte många dagar kvar

Solen och värmen är underbar. Att känna sig helt utvilad och redo för en fantastisk sommar hemma i Sverige är en skön känsla. Vi har mycket roligt framför oss i år, barn inte minst, men först sommar med vänner och roliga happenings. När vi kommer hem på måndag har jag ett bröllop att redigera färdigt, sedan ett nytt att plåta den 11e. Helgen efter det ska vi till Varberg och Ullared över helgen. Två nätter i en stuga med våra kära vänner Linda och Magnus. Det blir en extra kul resa, förutom att vi ska handla en miljon grejer på Ullared, för att jag och Magnus ska köra motorcykel upp. Det blir småvägar för det mesta och vi ska ta gott om tid på oss för att hinna njuta ordentligt av turen.
Att vi åker motorcykel innebär också mer lastutrymme i bilen med tjejerna.

Direkt när vi kommit hem blir det inköp av iPad 2. En 32GB WiFi tänker jag slå till på. HDMI-adapter och lite a nat lullull blir det till så att vi äntligen kan se på film igen. Blir skönt också att ha en lite större platta att blogga och surfa på när vi är på resande fot.

Efter Ullared är det inte lång tid kvar till Midsommar och min födelsedag. Sen är det bara en veckas arbete och ytterligare ett bröllop kvar innan vi sticker på 3 veckors skön semester i Sverige. Småland 1 vecka, Stockholm 1 vecka och slutligen hemma i Malmö en vecka. Jag håller tummarna för bra väder.
När vi är tillbaka från Stockholm till Malmö passar vi även på att hämta vår nya bil! Weee det ska bli så skönt med egen bil, äntligen!

Som sagt, en busy och spännande sommar väntar, tur att vi har semester nu så att vi orkar med allt

#blogg

1
Skriv svar