Fantastisk sommarkväll med krysslådan som sällskap

Flakmonkey
Fantastisk sommarkväll med krysslådan som sällskap

Nu kan man ju undra vad jag gör hemma en underbar lördagssommarkväll som denna och det gör jag också fast ändå inte. Jag skulle förstås hellre sitta på någon uteservering eller park i gott sällskap men eftersom jag i ett svagt ögonblick gick med på att vara på beredskap fram till lunchtid imorgon. Det innebär att om någonting skulle hända på jobbet så kan de ringa mig och då måste jag kunna börja arbeta illa kvickt. Så ja då finns det ju inte så mycket annat att göra än att ta en lugn hemmakväll istället.

Helt hemskt är det emellertid inte, jag har ju exempelvis haft tid att börja spela #Shadow Complex som jag haft ett öga på en längre tid. Har hört mycket gott om det, bland annat här på FZ och efter närmare två timmars spelande så stämmer jag in i lovorden. Jag gillar verkligen sidscrollandet och utforskandet som gör att det känns som de tvådimensionella Metroid- eller Castlevania-titlarna, även om det inte kan jämföras med de klassikerna. Åtminstone inte ännu...

#blogg

Medlem
Fantastisk sommarkväll med krysslådan som sällskap

En lugn hemmakväll kan vara minst lika rolig som en utekväll. Man måste hitta glädjen i varje sak man gör.

1
Skriv svar