Battlefield 3

Medlem
Battlefield 3

Så nu har reklamen kastats upp på Fz.

dock så var den nog lite tidig med tanke på att alla banners säger åt dig att kolla på MP trailern nu, men det är ju faktiskt nästan ett dygn kvar innan EAs presskonferans ^^

har dock sett lite annan "info" som man inte vet om den e sant, på Sibas hemsida så listas BF3 att de skall släppas sista novbember. Trodde det var sagt att de skulle släppas tidigare (2:a?... ) men ja här e den bilden iaf.

jag e hypad och har laddat enormt inför årets E3 och kommer sj försöka att hinna med att se alla live sända presskonferanser samt som vanligt sitta å uppdatera ca 10st spelsidor kontinuerligt var 10:e minut under veckan...

satan verkar ju nästan som man inte har nått annat liv xD

#blogg

Medlem
Battlefield 3

Hmm några sidor med E3 live att rekommendera? =o Riktigt nyfiken på lite BF3, Dead Island och Skyrim. Men att se någon springa runt med en kamera alá Blair Witch kan också vara... kul.
Såg att gamespot har någon sändning men det står att de ska sända om nästan 2 dygn.
http://e3.gamespot.com/live.html
Var någonstans i världen befinner de sig då det är 27 timmar mellan sändningarna?!?!
Speciellt eftersom de påstår att de ska börja deras sändning på dag 1.
Visar FZ det live? :3 skulle varit skojsigt.

Medlem

Där jag ska kolla mest tror jag blir på gametrailers.com

de har ett samarbete med SPIKE TV och kommer sända alla press konferanser live.

Sen vet jag även att Sony kommer visa sin live via deras hemsida och PSN.
Tror även att EA skulle visa sin via deras hemsida oxå

Annars är väl tipset att ha ögonen på Gametrailers.com/e3 de har iaf sagt att de kommer visa allt live + hålla massa intervjuer å så emellan konferanserna ^^

Medlem
Medlem

Vill du veta mer om BF3 så bevaka FZ imorgon 18:00. DONT MISS IT!

FÖ, joina oss på FZ under presskonfarna för livechatt med läsare och redaktionen. Mer info kommer snart!


signatur

Videomupp

1
Skriv svar