Gaming pretton

Medlem
Gaming pretton

Jag avskyr när killar (eftersom det är det vanligaste könet på en gamer) försöker rätta mig eller klanka ner på på min gaming.

Det verkar oundvikligt finnas en grupp för de som vill exkludera och skapa någon sorts samhällsliknad inom gaming jag verkligen inte gillar.

"Det där är inte RIKTIG taktisk realism!" "Har du inte spelat ****^* så vet du inte vad gaming är" etc.

Och vem är du att bestämma vad som är rent, heligt eller bättre än andras?
Tycker vi kör en omröstning på det där eller löser upp parlamentet som styr det.

Jag spelar det jag tycker är kul, som får mig att slappna av och stimulerar mitt ego. Sen så är jag ju emot människor som inte kan respektera server regler så jag kan nog hamna i kläm på det här ämnet... hmmmm.. jag säger att det bara är så att det är fult så skapar jag en egen standard och dom som håller med mig får vara elitister med mig! Galna tanke, aldrig!

Alla får göra vad dom vill med sitt liv, men om du säger till mig att det jag tror på inte är den sanna läran eller att jag inte skulle har rätten till att titulera som gamer så kan du böja dig så långt bakåt att ditt huvud hamnar in i röven på dig själv!

Vi gillar olika, att slå ned på någon annans åsikt gör det bara tillåtet för andra att göra samma tillbaks. Och vi vet att du inte kan ta det!

För övrigt blir det Metal Town och tripp till Göteborg och jag är jävligt trött.. \\ L3nN4

#blogg

1
Skriv svar