Bröllop nr 2 avslutat

Medlem
Bröllop nr 2 avslutat

Äntligen... får man säga så fastän att man inte tycker att det varit otrevligt på något vis? Jag menar att äntligen är det klart och brudparet kan få sina bilder (bara på ett positivt sätt).
I samma sekunder och minuter som jag skriver detta så bränner jag ut alla deras bilder på CD. Tanken är att de ska få den så fort de kommer hem från sin tre veckor långa honeymoon. Och jag hoppas innerligt att de kommer bli lika nöjda som jag är nu efter att ha avslutat jobbet.

Det är alltid en skön känsla att kunna lägga de sista minuterna i Photoshop på ett jobb. Att liksom packa ihop verktygen, om än bara för en kort stund. För på torsdag kör jag motorcykeln norrut och till Båstad där nästa brudpar väntar.

Innan den här CDn är levererad så vet ni ju att ni får vänta på bilder.. men de kommer, jag lovar. Kunden är ju trots allt den som ska få se det först, men ni hamnar på en inte så tokig andraplats!

Nu är det dags för sängen och inte bara avsluta det här jobbet utan även sista måndagen innan semestern! Weeee

#blogg

1
Skriv svar